Elektroniczny Biuletyn Informacyjny

Jeżeli chcesz otrzymywać Elektroniczny Biuletyn Informacyjny (EBI) projektu, zaznacz pole poniżej:


Czy HTML?

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

www.efs.gov.pl

Logowanie do Platformy ISO



Zaloguj

 
Błąd
  • XML Parsing Error at 1:81. Error 9: Invalid character
  • XML Parsing Error at 1:81. Error 9: Invalid character
  • XML Parsing Error at 1:81. Error 9: Invalid character

Uczestników konferencji powitali prezydent Łodzi Hanna Zdanowska, która powiedziała: - Cóż może być ważniejszego dla nas - samorządowców, jak sprawne funkcjonowanie urzędu? Całą wiedzę, determinację poświęcamy przecież na to, żeby właściwie rozporządzać tym, co powierzyli nam mieszkańcy naszych miast, gmin i powiatów oraz Rudolf Borusiewicz ? Sekretarz Generalny Związku Powiatów Polskich.

 


Wystąpienia prof. dr. hab. Marka Bugdola poświęcone ?Zarządzaniu jakością w administracji samorządowej? oraz ?Nieklasycznym elementom w organizacji administracji publicznej? ? Marka Wójcika (zastępca Sekretarza Generalnego ZPP) przedstawiły sposoby i możliwości dalszego budowania jakości urzędów.

 

Koordynator projektu Mieczysław Łais, zaprezentował najważniejsze korzyści i rezultaty projektu, podkreślił rolę samorządów w budowaniu wizerunku organizacji nowoczesnej i przyjaznej klientowi, która identyfikuje i spełnia potrzeby społeczności lokalnych na najwyższym europejskim poziomie.

?O rozwoju systemów zarządzania i korzyści z certyfikacji w administracji samorządowej? mówili przedstawiciele jednostki certyfikującej IMQ S.A. Joanna Adamczyk ? Dyrektor Zarządzający oraz Piotr Budzyn ? Specjalista ds. Klientów Kluczowych.

?Czy opinia klienta ma znaczenie dla samorządów?? czyli wnioski z badań satysfakcji klientów wewnętrznych i zewnętrznych, omówił Mariusz Wachowicz ze Stowarzyszenia na Rzecz Badań Społecznych OMIKRON, a Tadeusz Narkun (ZPP) w wystąpieniu ?Co dalej po ISO? Nowoczesne technologie w budowaniu jakości urzędu? ? zarysował możliwości i nowe rozwiązania w organizacji pracy urzędów.


Uczestnicy konferencji otrzymali publikację przygotowaną w ramach projektu pt. ?Jakość urzędu to satysfakcja klienta? oraz płytę CD, na której zamieszczono materiały wypracowane w trakcie projektu.

 

Na zakończenie wręczono beneficjentom projektu certyfikaty uczestnictwa w projekcie ?ISO dla Obszarów Metropolitalnych?.

 

Realizatorzy projektu dziękują uczestnikom i uczestniczkom za udział w konferencji, liczymy, że tematy oraz przedstawione rezultaty wpłyną na decyzję o wprowadzeniu usprawnień w każdym urzędzie, podziękowania kierujemy także do ekspertów i beneficjentów projektu oraz wszystkich osób pracujących przy jego realizacji.

Zainteresowanych szerszymi informacjami dot. działań projektowych zapraszamy do przejrzenia zasobów strony.

 
glucophage online
Copyright by Związek Powiatów Polskich.  Wszelkie prawa zastrzeżone. Przygotowanie: TEKA Tomasz Kuc